niedziela, 31 stycznia 2016

3. Arsenal Londyn

Arsenal Londyn - myślę, że nikomu nie trzeba przedstawiać tego klubu, jest to absolutna czołówka ligi angielskiej, jeden z lepszych klubów europejskich. Jak widać poniżej Arsenal nie tylko wyróżnia się swoją grą ale także dba o swoich kibiców wysyłając im pamiątki. Było to dla mnie bardzo miłe zaskoczenie pomimo tego, że autografy to nadruki. W przesyłce znajdował się autograf od Mikela Artety, Alexisa Sancheza oraz Mesuta Ozila. Ponadto otrzymałem zdjęcie z nadrukowanymi podpisami całej drużyny oraz kalendarz z zarysowaną historią klubu. Pisałem na maila klubowego. Na odpowiedź czekałem około 2/3 tygodni i zaznaczam, że jest to jedyny klub angielski, który odpowiedział na moją prośbę.


1 komentarz:

  1. Napisz do man city mi odesłali aguero nadruk i całej drużyny. Jaki jest email do arsenalu

    OdpowiedzUsuń