środa, 3 lutego 2016

9. Adam Małysz

Witajcie ponownie, mam nadzieje, że niektórzy z was z zainteresowaniem zaglądają na mojego bloga. Postaram się was nie zawodzić i wrzucać regularnie nowe zdobycze. Dzisiaj zgodnie z obietnicą pokaże wam autograf dla mnie wyjątkowy bo od Adama Małysza, którego wszystkich sukcesów nie sposób wymienić. Myślę, że to postać dobrze wam znana, dlatego też nie będę opisywał jego zasług.Dodam tylko, że bardzo się cieszę z autografu z dedykacją na jednym z moich zdjęć. Do Pana Adama wysłałem 2 zdjęcia, list oraz kopertę ze znaczkiem na jego adres prywatny. Czekałem około miesiąca na odpowiedź a mistrz dorzucił od siebie jedno zdjęcie z oryginalnym podpisem. Pozdrawiam i życzę owocnych łowów !

Już w następnym poście pokaże wam autograf od wybitnego boksera, byłego mistrza świata. Do zobaczenia !

7 komentarzy: